top of page
  • Obrázek autoraJeife

Život, nebo igelitka?

Aktualizováno: 16. 9. 2018

Cena života a zero-waste se propojili v jednom jediném okamžiku. Seděl na chodníku a podíval se mým směrem. Kolem křídla měl omotaný igelitový pytlík. Obyčejný holub, v Praze jsou jich tisíce. Skoro by se mohlo zdát, že jeho život je bezcenný. Já to mám naštěstí jinak. Myslím, že každý život má cenu. Pokouším se ho chytit, nedaří se mi to. Vysvětluji dvěma přihlížejícím turistům, že potřebuju pomoct, po chvíli se ke mě přidávají. Honíme vyděšeného holuba po malém parku nedaleko Florence. Chytit ho je skoro nadlidský výkon. Nakonec se mi to daří díky dlouhé větvi, kterou zachytím pytlík a znemožním holubovi odletět. Holub vyděšeně máchá křídly, ale igelitový pytlík ho drží na místě. S pomocí turistů holuba osvobodíme a on po chvíli odlétá ...

Docela obyčejný igelitový pytlík. Na rohlíky, na ovoce, nebo na dalších tisíc věcí. Igelitové pytlíky používají skoro všichni. Nikoho nezajímá, kde takový pytlík skončí a jakému zvířeti znepřijemní život.

V tu chvíli jsem byla víc než kdy jindy ráda, že používám své látkové pytlíky. Že to nejsou moje pytlíky, které znepřijemňují zvířatům život :)


Source of the photo - birdsphotographer.com - thank you


8 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Jeife a svět
Všechno má svůj smysl.

bottom of page