top of page
  • Obrázek autoraJeife

Jeife píše

Aktualizováno: 16. 9. 2018

Vítejte na novém blogu, který píše Jeife. Blog.cz je ve špatném technickém stavu a já jsem se rozhodla, že svůj blog přesunu z jeife.blog.cz sem.

Když jsem vytvářela tuhle stránku, byla jsem překvapená, kolik možností tu je.


U Wix vidím oproti blog.cz dost výhod. První a pro mě dost zásadní věc - přizpůsobení designu. Po přechodu na Wix jsem si připadala jak malé dítě, které celý svůj život znalo jen zahradní houpačku a teď ho někdo vzal do zábavního parku! Je tu tolik šablon, tolik možností!

Další věc, která se mi tu moc líbí je systém drag ang drop. Tedy jednoduše řečeno, pokud upravujete stránku, není problém myší cokoli chytit a přesunout. Chci větší záhlaví? Roztáhnu ho. Chci posunout článek o kousek níž? Posunu ho.

Na blog.cz je tohle jen těžko proveditelné - musíte použít horní volitelný box a neviditelné mezery v podobě průhledných png. obrázků.

A jedna fakt boží věc? Funguje tu automatická kontrola pravopisu, takže si tu ostudu uděláte jen těžko.

Skvělých věcí je tu hodně. Články v jednom nebo více sloupcích. Náhledy článků tak, jak je tu mám teď


Wix - neplacená verze

+ zdarma

+ české blogy jsou, není jich tolik

+ editování blogu v češtině

- návody jsou v angličtině

+ desítky různých šablon

+ při úpravě stránky upravujete přímo stránku a vidíte na provedené změny

+ systém drag and drop - možnost chytit myší a přesunout (záhlaví, článek ...)

- prostor 500Mb



Blog.cz

+ zdarma

+ česká komunita

+ editování blogu v češtině

- návodů je málo, ale jsou v češtině

- šablon málo, liší se jen v barvě

- při úpravě stránky na stránku a na provedené změny nevidíte

- pokud chcete lépe vypadající design, musíte ho tvořit pomocí obrázků, vložených odkazů a neviditelných mezer

-

+ prostor 5GB



97 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Jeife a svět
Všechno má svůj smysl.

bottom of page