top of page
  • Obrázek autoraJeife

S nepořádkem končím!


Od dvěří ke stolu,

od stolu k posteli,

od postele ke skříni.

Nikam dál cesta nevede.


Tohle byl v roce 2016 můj svět. Uličky a plno nepořádku.

Ne že bych neuklízela, občas jsem uklidila. Ale vždy se jednalo o úklid s nálepkou "to prozatím stačí".

Ale víc a víc mi docházelo, že se v tom necítím dobře. Že mě to rozčiluje a bere mi to čas.

Nezbývalo než jít a změnit to.


9 krabic tříděného odpadu

5 krabic nevytříditelného odpadu

1 krabice knih

5 krabic oblečení


Krásných 20 krabic opustilo můj pokoj.

Můj pokoj se nadechl. Já jsem se nadechla. Všude bylo najednou místo.

Mohla jsem chodit po koberci, nebála jsem se otevřít skříň.

Z oblečení mi zůstalo necelých 30 kousků na zimu (dalších +- 20 na léto).

Na poličce s knihami zůstaly jen srdcovky nebo knihy, ke kterým se pravidelně vracím.

Naučila jsem se používat "ne, díky" a "nepotřebuju".

Odmítám dárky, které nevyužiju - (divili by jste se, jak lidi dokáže překvapit, když nepřijmete voskového santu s knotem v čepici!)

Přestala jsem kupovat hlouposti, nové bločky, tužky, dekorace ...

Celkově jsem začla přemýšlet nad tím, co do svého pokoje přináším.

A co se nestalo? V mém pokoji jsem rok neuklízela a je stále čistý. Tedy když nepočítám pár minut luxování jednou za týden ...

Co vy, žijete v ne-pořádku? ... :)



15 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Jeife a svět
Všechno má svůj smysl.

bottom of page